Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

Η Ζωή...

Καλημέρα φίλες και φίλοι...
7 Νοεμβρίου σήμερα που γράφω την πρώτη μου ανάρτηση..Ξυπνησα με ένα χαμόγελο έχοντας δει ενα όμορφο όνειρο οτι η ζώη μου ηταν βγαλμένη απο ενα παιδικό παραμύθι! Ξερετε..οτι ποθείς που δεν μπορείς να το έχεις σε "στοιχειώνει" στον ύπνο σου. Πέρα απο την πρωσορινή ουτοπία που έζησα στο όνειρο όμως, ευχαριστώ τον Θεο που ΖΩ...που απλα, ΖΩ! Ειναι το πιο πολύτιμο χαρισμα η ζωή και ας έχω περάσει άσχημα..
Πρέπει να πάω στην δουλεία σε λιγο..θα μπώ το βραδάκι πάλι για να συνεχήσω τις σκέψεις μου!

http://www.youtube.com/watch?v=wzhzJVGEVcQ

2 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες φίλη μου εδώ είμαστε μια όμορφη παρέα και θα δεις οτι κοντά μας θα βρεις αυτό που τόσο μου λες στα μειλ σου οτι σου λείπει..φίλες και φίλους και μερικού θα γίνουν πίστεψε με φίλοι καρδιάς.Φέρνω καφέ..κουλουράκια ..λίγο κεκάκι και εσύ βάλε το καναπέ και τη παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω ευχαριστώ που με δεχτήκατε στην παρέα σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ακούω...