Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009

Ε ΝΑΙ λοιπόν, είχα τον ιό Η1Ν1!!! Τι περιπέτεια και αυτή...

Καλησπέρα φίλες μου!!!!
Επιτέλους γύρισα απο την πιο τρομακτική περιπέτεια της ζωής μου! Πέρασα τον ιο της νέας αυτής γρίπης Η1Ν1! Στην αρχή μπορώ να ομολογίσω ειχα χάσει κάθε ελπίδα για την ζωή μου λογο του φόβου που μου δημιουργησαν οι υπερβολές των ΜΜΕ. Χρειάστηκε να το περάσω εγω η ίδια για να καταλάβω οτι δεν διαφέρει ιδιαιτερα απο μία απλή γρίπη.
Όλα άρχισαν οταν πρίν απο μερικές εβδομάδες οταν ένιωσα υπερβολική αδιαθεσία σε συνδιασμό με ψηλό πυρρετό, πονόλαιμο και μεγάλη δύσπνοια..μεταφέρθηκα στο νοσοκομείο και εκεί μου εκαναν αυτο το τέστ του ιου και βγήκα θετική! Με κράτησαν και για μια εβδομάδα μέσα!!! Τελικά πιο μεγάλη ηταν η τρομάρα μου και ο φόβος για την ονομασία του ιου που είχα παρα απο τις επιπλοκές του που σε λίγες μέρες πέρασαν! Εκατσα σπίτι προοληπτικά για 1 - 2 εβδομάδες μην τυχόν ξανακυλήσω! Ευτυχώς ειχα την βοηθεια της εργοδότριας μου που παρολο που δεν δουλευα, μου έδινε το μεροκάματο μου! Τι καλοι ανθρωποι που υπάρχουν τελικά...Ολα τελείωσαν πάντως και αυτό εχει σημασία!!!
Τωρα έρχομαι στα μπλογκ σας να σας επισκευτώ!!
Σας φιλώ γλυκά

4 σχόλια:

  1. Περαστικά φίλη μου που την κόλλησες βρε παιδάκι μου; εγώ πέρασα δύσκολες μέρες μα τώρα δόξα το Θεό όλα πάνε προς το καλύτερο για να κάνουμε Χριστούγεννα με ηρεμία και αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Σοφια μου.Σιδερενια.Και εγω ανησυχησα και ειπα εκει που εμφανιστηκες χαθηκες.Ευτυχως που δεν σε βρηκε ο ιος Χριστουγεννιατικα.Καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΟΦΑΚΙ.
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ.ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ;
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ.ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ;
    ΑΛΛΑΞΕΣ ΚΑΤΙ;ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΕ ΑΥΤΑ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ
    EVITA G

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α...ΤΙ ΚΑΛΑ ΗΡΘΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ....

    ΟΛΑ ΟΚ.
    EVITA G

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ακούω...