Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Γιορτινό το κλήμα φιλες μου...






Καλημέρα!! Δεν ξερω γιατί αλλα αυτα τα Χριστούγεννα τα ΝΙΩΘΩ όλο και πιο πολύ φέτος! Λαχταρώ να βγώ στους δρόμους τους στολισμένους, να βλέπω οικογένειες μαζι να αγοράζουνε τα διάφορα δωράκια τους, ζευγαράκια ΄φρεσκα΄ που περνανε ισως τα πρώτα τους Χριστούγεννα μαζι..Ολες αυτες οι χαρες εμένα με ζεσταίνουν! Εχθές το βραδυ έγινα φίλες στο facebook με ενα κοριτσάκι 25 χρονών το οποιο κατάφερε να μου ανοίξει τα μάτια σε κάποια πράγματα. Τα λόγια που μου είπε ειχαν ΤΟΣΟ μα ΤΟΣΟ βάση που στην επόμενη ανάρτηση μου θα σας τα γράψω για να καταλάβετε πόσο σημαντικά ειναι..

Πανω κάτω εχει να κάνει με το μυαλό μας και το οτι οι σκέψεις οι αρνιτικές οι ιδιες που κάνουμε ειναι αυτές που μας φέρνουν σε σημείο να νοιώσουμε μοναξιά..Αν σας άρεσε αυτη η μικρή δόση, που να διαβάσετε και τα άλλα που μου εγραψε η μικρή μου φίλη.

Πάντως όλοι κουβαλάμε τον σταυρό μας, ολοι εχουμε απο ένα πρόβλημα..αυτες τις μέρες θελω ολοι μαζί να τα ξεχάσουμε ολα και να μπούμε στο Χριστουγεννιάτικο πνέυμα μαζί...να αγκαλιάσουμε αυτα τα καλά τα αγαθά που μας προσφερε απλόχερα ο Χριστός μας, όπως πρώτον και κυριότερον την ΖΩΗ, και εστω αυτες τις μέρες, που τιμάμε και γιορτάζουμε την γέννησή Του, να Τον ευχαριστήσουμε με προσευχή και καλοσύνη προς όλο τον κόσμο. Σας ευχομαι ολόψυχα λοιπον χαρούμενες γιορτές, χρόνια πολλά και ο Χριστός να είναι παντα μέσα στα σπίτια σας, στις καρδιές σας και να σας δίνει υγεία και χαρά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ακούω...