Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Λόγια μιας μικρής μου φίλης...αφιερωμένο!!

"Ο μεγαλύτερος εχθρός είναι ο ιδιος μας ο εαυτός. Γιατι να πονάμε τον ίδιο μας τον εαυτό για πράγματα και καταστάσεις για τις οποίες ευθύνονται αλλοι?οι σκέψεις μας είναι αυτές που κάνουν κακό στον εαυτό μας και μετατέπονται σε πράξεις πάνω στο ίδιο μας το σώμα ,αν μάθουμε να σκεφτομαστε σωστά τπτ και κανείς δεν μπορεί να μας κάνει κακό.Παράδειγμα ένας άνθρωπός δεν μας φέρθηκε σωστά και τίμια...εκείνος πρέπει να αισθάνεται τύψεις που φέρθηκε με λάθος τρόπο και οχι εμείς.επειδη όμως μας έχει επηρρεάσει αυτό αρνιτικά ,αρχίζουμε να κάνουμε αρνητικές σκέψεις όλο και πιο συχνα.οι σκέψεις αύτες λοιπόν μας κάνουν κάκο. Αν ενας ανθρωπός σε βρίσει ή σε υποτιμήσει δεν θα αμυνθείς γιατί προσπαθει να σου κάνει κακό? γιατί λοιπόν δεν σταματάς και τον εαυτό σου που σκέφτεται συνεχώς αρνητικά και σε υποτιμα? Αν πεις αυτός ο ανθρωπος δεν εχει καμιά επιρροή πάνω μου και οχι λάθος σκέψεις τέρμα όλα..σταματάς να πονάς τον εαυτό σου!"

Αυτα τα λόγια φίλες και φίλοι απο την ψυχη μιας 25χρονης...τι να πω!!!

7 σχόλια:

  1. Γεια σου Σοφια μου.Πολυ ωριμες σκεψεις...Ελπιζω να εισαι καλα.Χριστουγεννα πλησιαζουν ...ελπιζω να μην ειναι μοναχικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα νυκτολουλουδο.
    Πάλι χάθηκες;Τί εγινε επεσες μέ τά μουτρα στo
    facebook και εμείς περιμένουμε αναρτήσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αλήθεια ειναι οτι εχω γνωρίσει κάποια πολύ όμορφα πλάσματα στο facebook και όντως εχω χαθεί!! Αυριο σας Υ Π Ο Σ Χ Ο Μ Α Ι ανάρτηση ψυχής! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλη μου δεν σε ξέχασα μα περνώ τόσο στενάχωρα αυτό το καιρό που έχω γίνει αμελής.Εύχομαι να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλη μου Χρόνια Πολλά με υγεία και ευτυχία ψυχής.Σου εύχομαι το καλυτερο αυτή τη χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ακούω...